همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و اهمیت نقش شرکت های دانش بنیان در آموزش مهارت های نوین صورت پذیرفت: افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد دانش بنیان سنجش گستر توسط مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و با شعار انقلاب اسلامی، کارگران، اصناف، صنعتگران، تولید، دانش بنیان، آرش اخوان طبسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان به همراه حسین مصلی نژاد رییس اداره مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی استان ضمن افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد دانش بنیان سنجش گستر صنعت سپاهان، از آزمایشگاه و مرکز آموزش همکار اداره استاندارد استان اصفهان بازدید نمود.
گفتنی است، شرکت دانش بنیان سنجش گستر ، آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای را بستری مناسب برای آموزش مؤثر و کاربردی مورد نیاز مشاغل و حرفه های صنایع پلیمر، صنایع شیمیایی و محیط زیست و ارتقای سطح توانمندی فعالان و دانش آموختگان این رشته ها یافت و در سال 1401 جهت اخذ مجوز آموزشگاه آزاد اقدام و موفق به اخذ مجوز آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد دانش بنیان در صنایع پلیمر، شیمیایی و محیط زیست در 9 رشته تخصصی گردید.
در این بازدید اخوان طبسی، بر نقش شرکت های دانش بنیان در آموزش مهارت های نوین و بر مبنای دانش جدید و فناوری های روز تأکید کرد.
وی در خصوص مجموعه دانش بنیان سنجش گستر جهت ایفای نقش در آموزش فنی و حرفه ای و همچنین  لزوم مشارکت سایر شرکت ها ، برتوسعه آموزش مهارت بنیان مطالبی را بیان نمود.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بر نقش خطیر و تاثیرگذار شرکت های دانش بنیان در ارتقای توانمندی کارکنان صنایع و توانمندسازی دانش آموختگان و فارغ التحصیلان جهت جذب در بازار کار به ویژه جذب در صنایع بزرگ و کلیدی کشوراشاره کرد و آموزش فنی و حرفه ای را کلیدی راهگشا جهت رفع نیاز نیروی انسانی صنایع وافراد و دانش آموختگان جویای شغل دانست.
اخوان طبسی با توجه به محل استقرار آموزشگاه سنجش گستر (شهرک علمی و تحقیقاتی) و مجاورت با دانشگاه های استان و نیز تعاملات کاری مجموعه با صنایع بزرگ آینده آموزشگاه فنی و حرفه ای سنجش گستر را روشن عنوان نمود.
در ادامه زنگنه مدیر داخلی آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد سنجش گستر،  به معرفی توانمندی های مجموعه سنجش گستر پرداخت و  به نقش موثر آموزش در توسعه مهارت های فردی و سازمانی و رسالت شرکت جهت آموزش در حوزه صنایع پلیمر و شیمیایی و ارتقای کیفیت و استاندارد سازی محصولات اشاره نمود.
در پایان ، مدعوین از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی مجموعه بازدید کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *